Oktoobris alustame jooga ja pilatese treeningutega

« Tagasi 07.09.2016

Saime kuu alguses tehtud jooga küsitlusele positiivset tagasidet ning oktoobris alustamegi Niitvälja Golfi jooga ja pilatese treeningutega!

Treeningutele registreerimiseks palume saata e-kiri aadressile info@niitvaljagolf.ee. Augustis ja septembris registreerunud golfimängijatele pakume treeningute kuukaarti hinnaga 39 EUR/kuu (tavahind 59 EUR/kuu). Registreerujaid ootavad tasuta proovitreeningud septembris. Kuukaardiga saad treenida kasvõi iga päev ja mitu korda päevas!

Treeningprogramm on koostatud suurte kogemustega litsentseeritud joogaõpetajate poolt ning arvesse on võetud golfimängu spetsiifikat. Treeningutes osalemise tulemusena:
* Paraneb rüht, keskendumisvõime, tasakaal ja koordinatsioon.
* Suureneb painduvus ja keha liikuvus.
* Lihased muutuvad tugevamaks ning paraneb oluliselt golfilöögi sooritusvõime.
Jooga ja pilates teevad Sinust tervema ja õnnelikuma inimese!

Treeningud toimuvad Tallinnas, Tere Tennisekeskuses (Sõjakooli 10). Parkimine Tennisekeskuse parklas on tasuta. Keskuse klientide käsutuses on avarad riietusruumid ning saun. Treeningutele on oodatud nii alustavad kui ka varasema kogemusega treenijad!

TUNDIDE TUTVUSTUS

Esialgu on tunniplaanis viis eritüüpi treeningut, tulevikus on plaanis uusi stiile jooksvalt lisada!

Vinyasa Flow – joogatund, kus hingamine on ühendatud liikumisega. Liikumine on voolav ja sujuv ning koosneb erinevate joogaasendite seeriatest. Tunnid koosnevad päikesetervitustest, seismisharjutuste seeriast ning lõdvestusharjutustest. Muusika saatel liigutakse lõdvestamata sujuvalt ühest joogapoosist teise, ühtlustub hingamine ja seeläbi keha tunnetus. Paraneb lihaste jõudlus, keha muutub painduvamaks, suureneb vastupidavus ning tasakaal. Sobib nii alustavale kui ka varasema kogemusega treenijale.

Tasakaalustav jooga – ülesehituselt sarnaneb tund vinyasa joogaga, kuid on rahulikuma tempoga ning keskendub pööretele ja venitustele. Korraga on töös vaid üks kehapool, mis tagab parema arengu ja taastumise just tennise ja golfi harrastajatele, kuna need alad arendavad ühte kehapoolt rohkem. Tasakaalustav jooga aitab keha arengut ühtlustada ja vigastusi ennetada. Tund toimub muusika saatel. Sobib nii alustavale kui ka varasema kogemusega treenijale.

Yin Jooga – lõõgastav ja lõdvestav tund, kus keskendutakse keha vabanemisele pingetest. Fookuses on peamiselt alaselja ja puusapiirkond. Yin Jooga parandab liigeste, kõõluste ja sidekudede plastilisust, verevarustust ja toitainete jõudmist nimetatud piirkondadesse. Yin-asendeid
hoitakse 3-7 minutit minimaalse pingutusega, passiivsete ja lõdvestunud lihastega, et venitus jõuaks sügavale sidekoeni. Tunnis tehakse ka pranayamasid ehk hingamisharjutusi. Tund toimub muusika saatel. Sobib nii alustavale kui ka varasema kogemusega treenijale.

Power jooga – harjutused on intensiivsemad ja jõulisemad ning sageli kiiremas tempos. Power jooga harjutused arendavad jõudu, painduvust, aitavad oma keha paremini tundma õppida ning saavutada enesekindlust ja rahulolu. Lisaks leevendavad harjutused seljaprobleeme, tugevdavad ning vormivad lihaseid, paraneb keskendumisvõime ning meeleolu. Tund toimub muusika saatel. Sobib nii alustavale kui ka varasema kogemusega treenijale

Pilates – treeningul tugevdatakse nii suuri lihasgruppe kui ka süvalihaseid. Peamine tähelepanu on suunatud nimmepiirkonna tugevdamisele, millega kaasneb pinges alaseljalihaste lõõgastumine ja seljavalude vähenemine. Tund toimub muusika saatel. Sobib nii alustavale kui ka varasema kogemusega treenijale.

Tunniplaaniga saab lähemalt tutvuda SIIN.