Niitvälja Golf – Eesti golfi kodu

« Tagasi 29.03.2012

Tere tulemast meie uue näoga kodulehele! Kristo Tohver annab ülevaate meie uuest näost, nimest ja väärtustest.

Head klubiliikmed, aktsionärid ja teised Niitvälja sõbrad, 2012. aasta hooaja eel on mul heameel tõdeda, et üks eelmise aasta põhieesmärkidest on täidetud. Kui MTÜ Tallinna Golfiklubi ja AS Eesti Golfikeskus kuulutasid 2011. aastal välja uue ühise tegevjuhi konkursi, seati esmaseks ülesandeks kahe organisatsiooni ühendamine ja ühiselt Niitvälja edasise arengu tagamine. Juba eelmisel aastal hakkasime tööle kui üks organisatsioon, käesolevast aastast alates oleme ka juriidiliselt kõik SA Niitvälja Golfikeskus palgal. See sihtasutus loodi MTÜ ja AS-i koostöös selleks, et paremini majandada Niitväljat tervikuna ja suunata investeeringute tegemist väljaku, infrastruktuuri, meeskonna ja teeninduse arendamiseks.

Uue hooaja eel tuleme välja ühise nägemusega oma golfikeskuse olemusest ja väärtustest ning ühtlasi ühtse kaubamärgiga, mis hõlmab kõiki Niitväljal toimuvaid tegevusi.

Mida me siis tahame pakkuda? Eelkõige „lisada elule positiivseid emotsioone”, mida me peame oma missiooniks. Golf on olemuselt väga emotsionaalne mäng ja seda näitab ilmekalt kogu Niitvälja ajalugu. Inimesed hoolivad nii Niitväljast kui ka golfist ja just see tugev tunne (ühe jaoks rahu, teise jaoks adrenaliin, kolmanda jaoks kuuluvustunne, neljanda jaoks eneseületus või saavutus) on põhjus, miks siia alati tagasi tullakse.

Millised me tahame olla? Meie visioon on tegelikult lihtne. Tahame olla Eesti eelistatuim golfikeskus, parim seltskondliku, tervisliku ning sportliku tegevuse keskkond igaühele.

Golfimängijad teavad väga hästi, et tihti ei ole üldse oluline lõppeesmärk (nt 90 lööki), vaid see, kuidas sinnani jõutakse. Seetõttu kaardistasime ära ka teekonna, kuidas me tahame jõuda oma visioonini ja viia ellu oma missiooni. Need on väärtused, mida püüame alati kanda Niitvälja meeskonnas, meie juhtorganites (klubi volikogus ja AS-i nõukogus) ja loodetavasti ka meie mängijates endis. Lahti kirjutatult on need järgmised:

  • Väärikus – Niitvälja Golf on Eesti vanim golfiklubi ja -keskus ning sellega kaasneb vastutus. Me oleme Eesti golfi arendamisel eeskujuks ja teerajajaks.
  • Kvaliteet – Niitvälja Golf ei tee tee järeleandmisi väljakute korrashoiu ja mängukogemuse taseme osas. Me püüdleme alati esmaklassilise teeninduse poole.
  • Mängija huvid – Niitvälja Golf lähtub oma tegevuse kavandamisel mängijate reaalsetest vajadustest. Püüame tagada võimalikult pika golfihooaja, pakume võistlusi igal tasemel ja kõikvõimalike huvidega mängijatele.
  • Avatus – Niitvälja on Eesti golfi kodu, kuhu on teretulnud kõik golfihuvilised. Meie eesmärk on luua võimalusterohke ja stressivaba golfikeskkond nii professionaalidele kui ka algajatele, nii väikestele kui ka suurtele golfisõpradele. Aus tagasiside on alati oodatud, väärt mõtted leiavad alati mõistmist.

Meie ühist identiteeti ja väärtusi peab kandma üks ühine nimi ja selleks on tänasest peale Niitvälja Golf. Kui ühiste printsiipide ja väärtuste paikapanemine oli suhteliselt lihtne (eks need on meis igaühes tegelikult juba praegu olemas), siis ühise nime ja logo valimine oli palju keerulisem protsess.

Heameel on selle üle, et lõplikul nimevalikul jäime pidama Niitvälja Golfile. Seda nime kandis ka esimene Niitväljal asutatud golfiklubi (rohkem saate sellest lugeda Niitvälja Karika ajaks ilmuvast raamatust). Tegelikult jätkab Niitvälja Golf kõigi seni Niitväljal tegutsenud ettevõtete ja klubide esindamist – nii sisuliselt kui ka vormiliselt.

Nimevalikust veelgi keerulisem oli ühise visuaali ehk logo ja korporatiivse identiteedi valimine. Siinkohal tuli meile appi Eesti juhtiv reklaamiagentuur Idea, kellega koostöös sai MTÜ volikogu ja AS-i nõukogu põhjal moodustatud töögrupp logo pärast ligi kolmekuulist loomeprotsessi valmis.

Niitvälja uus logo on hoolikalt disainitud, kajastamaks nii meie väljaku olemust kui ka väärtusi. Puud on kummarduseks meie Park-väljakule, inspiratsiooni saadi selleks tegelikult kahest konkreetsest kohast väljakul: esiteks 15. raja saaregriinist, vaadatuna 16. raja fairway’lt, ja teiseks uuest klubihoonest vanasse jalutades paremat kätt avanevast vaatest. Üldine visuaal on kutsuv, soe ja positiivset emotsiooni pakkuv – Niitväljal on hea olla ja me tahame siia tulla. Bordoopunane värv ja suursugused puud annavad logole vajalikku väärikust.

Puude asetus ja logo üldine kompositsioon on avatud ja sõbralik –Niitväljal on kõik teretulnud ja me teeme kõik endast oleneva, et Niitväljal oleks igaühele midagi pakkuda.

Kes soovib, võib puudes näha ka üheskoos aega veetvat perekonda, sest Niitväljal on läbi aegade käinud mängimas palju peresid. Sõna „Niitvälja” on tugevalt esile toodud, sest just see on meie praegune kaubamärk (Niitvälja kui Eesti golfi sünonüüm) – selle põhjal teatakse meie väljakut ja klubi nii Eestis kui ka meie põhjanaabrite juures.

Loodan siiralt, et teie kui klubimängijad võtate muudatuse omaks ja tunnete selle üle samasugust uhkust kui seniseid logosid kandes. Niitvälja Golf on Eesti parim golfiväljak ning eesti vanim ja suurim klubi – te kõik olete alati teretulnud Eesti golfi koju!

Kristo Tohver
Niitvälja Golf tegevjuht